Međunarodna gostovanja

  • Brisanje značenja

    Gostovanje: Antic Teatre/Adriantic, Barcelona, Y porqué John Cage? (I zašto John Cage?), koncept Jorge Dutor i Guillem Mont de Palol ( u Zagrebačkom plesnom centru)

    Piše: Iva Nerina Sibila
    Od usmjerenog i discipliniranog početka predstave, izvođači polako grade svoje persone razvijajući duhovitost i toplinu, približavajući se sve više publici i noseći ju na kraju svakom svojom gestom i replikom. I zašto John Cage? nudi izuzetno kvalitetno, živo, pronicljivo i vješto razmatranje odnosa značenja i izvedbenosti kroz disciplinu i razigranost ...pročitajte cijeli tekst...
  • Futurističko pleme

    Johannes Härtl Company, München: Other World, kor. Johannes Härtl (Gostovanje u HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka)

    Naslov Other World savršeno odgovara atmosferi koja je stvorena u izvedbi. Sedam plesača, koji se vide samo kroz maglu i dim, stoje u grupici, unisono prate ritam elektronske glazbe vrlo minimalnim pokretima nogu, a pomalo mehaničkim pokretima ruku i trupa stvaraju meditativno stanje. Izgledaju kao futurističko pleme koje izvodi ritualni ples ...pročitajte cijeli tekst...
  • Posebna koncentracija (o)sjećanja

    Queer Zagreb Sezona: Re-discover Kazuo Ohno (About Kazuo Ohno, kor. Kazuo Ohno, Tatsumi Hijikata, red. Takao Kawaguchi i A Story of Lady O, kor. Mitsuyo Uesugi)

    Kawaguchi se igra tako dobro da dječačka igra polako postaje ples, a ozbiljnost i dirljivost raste tijekom izvedbe Ohnovih plesova iz predstava Admiring La Argentina, My Mother i The Dead Sea. Između svakog plesnog broja, on se presvlači u improviziranoj garderobi u kutu scene. Njegova izvedba uživo uvjerljiva je, tužna, duhovita i magična ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ritualni završetak sezone

    Kutija (Melankolija No.3., andante), autor Mitja Obed, Slovenija; Maldita Danza, Kolumbija: Súper Tejido Limbo, autori Walter Cobos i Jorge Bernal

    Piše: Maja Đurinović
    Súper Tejido Limbo je sjajna predstava koja se duhovito igra mitološkim motivima. Tu nije ključno razumjeti mitološku priču jer je predstava satkana od samih simbola koji izazivaju drage, tople bljeskove prepoznavanja odnosno prisjećanja na poimanje i traganje za ljudskim i osobnim mjestom u nedokučivoj tajni svemira
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Predstava koja liječi

    Queer Zagreb Sezona 2015: I-Cure, autor Ivo Dimchev (u Zagrebačkom kazalištu mladih)

    Piše: Jelena Mihelčić
    Ivo Dimchev je prije svega osobit izvođač. Njegovo se umijeće sastoji u izvanrednoj kontroli glasa i pokreta koji je minimalističan, ali zasićen. On jednostavno vlada scenom pažljivo gradirajući svoj lik kroz velik broj uloga. Predstavom I-Cure Ivo Dimchev preispituje sebe samoga kao izvođača i autora na umjetničkom tržištu
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Duhoviti poziv na ples

    Gostovanje: novaTanz, Köln, Njemačka, Otkucaj srca (HeartBeat), kor. Carmen Casagrande (u Zagrebačkom plesnom centru)

    Piše: Jelena Mihelčić
    Plesači izvode varijacije na temu povezanosti pokreta s otkucajima srca i disanjem, kretanja u skladu s dahom i prirodnim, unutarnjim pulsiranjem tijela. Mikrofon je tu kako bi se dah bolje čuo, a glazba kako bi dodatno podcrtala ritam. Koreografski dominiraju snažni trzaji iz abdomena i pelvisa koji vizualiziraju izravnu fizičku povezanost disanja s pokretom ...pročitajte cijeli tekst...
  • Suočavanje s gubitkom

    Lucid Interval, autorica: Tina Hofman (gostovanje u Zagrebačkom plesnom centru)

    Piše: Iva Nerina Sibila
    Tina Hofman izvođački je energična, precizna, vješta u izvođačkim tehnikama, otvorene i darežljive glumačke osobnosti. Lucid Interval zanimljiv je i zahtjevan rad, koji usmjeren na strukturu i vlastitu logiku, proizvodi izvođački trk kroz svoj pogon. Pitanje gubitka tako je doslovno odigrano i prepričano dok transfer prema gledateljima izmiče ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dualnost kroz trio

    Gostovanje u Zagrebačkom plesnom centru: HERmina, kor. Lara Bubić, Anja Rupnik, Kasija Vrbanac

    Piše: Iva Nerina Sibila
    Sve se događa u brzom tempu, odlučno u izvedbi i maštovito u razradi. U finalu se prostor potpuno otvori i nakon ispreplićuće, vrlo aktivne koreografije, plesačice se zavijaju u klupko. Režijski i koreografski HERmina je precizna i napeta, a izvođački, mlade su plesačice spremne, razigrane, predane, i u vidljivoj potrazi za vlastitim scenskim stavom ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv